Az Élet Kövei

Teleírt lapokból áll az életünk. utóbb majd néhány elkopott papír kihull, a többit meg csendben elfelejtjük.

Beszolda

Széljegyzetek

dögcédulák

adjátok vissza a hegyeimet (1) agylövés (3) agymenés (52) agymosás (3) ajándék (40) ajándékötlet (1) ajánló (1) ajovoemlekei (7) álhír (1) alkotmányozási láz (2) álláskeresés (10) álmodik a nyomor (1) aloe palánta (1) álom (1) áltudomány (1) andixtól (1) animátor (1) anyaggazdálkodás (1) apa kezdodik (10) apokalipszis (2) aranytojás (1) árhullás (1) auchan (1) autó (2) automatikus tárgyeset (1) a gyűjtögetés lélektana (1) a legkisebb is számít (38) a zen és a kerékpárápolás művészete (1) Balaton (2) bankolda (4) barlanglakás (1) bebútorozunk (1) behatárolás (4) betelepülés (4) bkv (3) blog ajánló (2) blog sablon (1) bogyófogyasztó (1) boldogság (1) borúra derű (1) bösztörpuszta 2012 (1) bringa (3) bringatúra (3) bringázás (1) bringa körút (1) bringa túra (6) budai vár (1) budavári kutakodás (1) buda vetus (1) busz (1) canon (1) céllövészet (1) csak zene (1) család (4) családi emlékezés (1) csináldmagad (2) csináld magad (2) csudavilág (6) cv (1) dalárda (2) dob (1) eger (2) egészség (4) Egri csillagok IC (1) egyszer lent (1) életszövedékek (3) emlékezés (1) empiriokriticizmus (1) ének az esőben (1) evés (1) falafeltáró (1) fegyver szervíz (1) felajánlás (2) feltámadás (1) fenn héjja (1) fényben járni (2) festés (7) fogyatkozás (1) földrengés (1) fotó (7) fotofrusztráció (1) fotogén világ (1) főzőcske (16) főzőcske de okosan (1) fürkészkedés (3) fűtésszezon (1) futurealizmus (74) futurológia (1) füvészkert (1) gamo pr 15 (2) gamo pr 45 (1) ganyézás... (1) gastrologgia (4) gennyes teszkó (1) gödöllői lovas majális 2013 (1) gondolatok (126) gondolatok a küldetésről (4) gondolatok életrő és halálról (4) google wave (1) gunner se (1) gyerekműsor (1) halhatatlanság (2) hány inger? (2) hapidrum (1) hármashalom (1) háziorvos (3) házi barkács (1) ha én egyszer (2) hellókarácsony (2) helyi pénz (1) heti főzős (1) hirlevél (2) (2) hónapolás (1) hunság (1) húsragasztó enzim (1) IC/gyorsvonat (1) identitás (6) időkiesés (1) idő utazás (5) így kaptam így adom tovább (1) ikarusz lőtér (1) IKEA (1) írás (3) iszap pakolás (1) it terror (2) játék (2) jog (2) jól lakunk (2) jövendölés (1) jövő (1) jövőfürkészés (6) káin és ábel (1) kaland (1) kaptárkő (1) kelengyeparty (1) kell egy kis energia (16) kemence (1) képeladás (3) képregény (1) képtelenség (2) kereskedelmi percek (5) késelő (1) készletnyilvántartás (1) készülődés (1) kész átverés (6) kétarc (1) kétünnepközt (1) kirándulás (4) kísérleti stádium (2) kisfilm (1) kiskert (3) kitekintés (1) kitelepülés (3) klikkaképre! (1) KÖKI terminál (1) kolbász és pálinka (1) kölcsönvett gondolat (5) konyhapárt (4) kormorán (1) korona (1) kőszeg (4) közösség fül (6) kritikus tömeg (1) kultúra (12) LA (1) lánclevél (1) letelepülés (5) lomok (2) lopott gondolat (11) lottó láz (1) lovagvilág (2) mag (1) magyar címer (1) május 1 (1) mák (1) március15 (1) Margit sziget (1) mátyásföld (1) máv (1) MÁV (1) máv nosztalgia (2) ma mulatunk (1) mese (15) mesélő (4) mese habbal (2) mezőgazdasági múzeum (1) micsoda szilveszter (3) mikulás (2) mindennapok (27) mítosz (7) mogy 2012 (1) motor (1) múltidéző (9) munkakeresés (11) muzsika (1) muzsikálódás (1) nagyvilág (3) nagy utazás (1) napfényfürdő (1) napi (1) napi apró (1) naplás tó (1) nemzeti dohánybolt (1) nemzeti ünnep (1) nem csak az agyam megy (3) nem mindennapi (98) nem vicc (2) névtelenség (1) no comment (3) nyaralás (2) nyaral a család (2) nyavaják (32) nyeldeklő (1) nyelv tan (1) nyitvatartás (1) oltás (2) önfenntartás (1) ópusztaszert (1) óraállító (1) ősmagyarság (2) összegyűjtött receptjeim (23) otthon édes otthon (3) palya bea (1) papírsárkány (1) pécs (4) pelenkatorta (1) pestimese (2) piac (2) pisztoly (1) pletyka (1) politika (5) programajánló (4) pünkösdölés (1) rabszolga sors (3) rájövés (1) rakodás (1) remeteszurdok (1) ruzsa magdi (1) sárkányeregetés (1) sólyom (1) soping (7) spam (3) spamédia (2) spamologia (1) szabadság (4) szabad vasárnapot (1) szaloncukor (1) szandál lista (1) szappangyár (2) szarok a szomszédra (1) szar az egész (2) szedett vedett (2) székely (1) személyiségteszt (2) szemen szedett igazság (24) szentivánéj (1) szent korona (11) szerintem (5) szervezkedés (1) színház (3) szobanövény (2) szombathely (1) szösszenet (3) sztrájk (1) szupervályog (1) takonyirtó kúra (1) takonykór (1) találkozó (1) táppénz (1) társasjáték (1) tavaszbarangolás (1) tekerés (1) tél (1) telefon (1) tele a tököm (2) téridőboncolás (2) természet (42) természetfeletti (13) TESCO gazdaságos (1) tesco titok (1) tojásár (1) történelmi agymenés (8) transzglutamináz (1) trombin (1) tyűha (32) tyúkketrec (1) új kép (5) undi (1) ünnep (49) ünnepi zabálós (1) ünnepség (1) utazás (3) útleírás (2) üzenet (2) vác (2) vácrátót (3) vadászat (1) választás (1) vásárlási láz (5) vers (1) verseim (1) vers mindegy kinek (3) veterán (1) vidd el ingyen (3) víg (2) vonat (3) vörösiszap (1) vörös oroszlán(y) (1) zagyválás (1) Címkefelhő

Link egy világ ez

Galambok az erkélyen

2011.02.27. 12:35 | Zef | Szólj hozzá!

Az Agatha Christie regénybe illő cím azt az állapotot jellemzi, ami így tél végére kialakult az erkélyünkön. Levittük a maradék avart, az előző ládából kikerülő földet és növénymaradványokat. Később még ráfér egy kiganézás, mert a galambok nagyon odaszoktak és…

Ikea helyett Margitsziget

2011.02.26. 17:17 | Zef | Szólj hozzá!

február huszonhat

2011.02.26. 08:52 | Zef | Szólj hozzá!

Amikor arról beszélgettünk, hogy mikor születtél, nem hittem el. Azóta is bizonytalan vagyok, és két nappal hamarabb próbállak felköszönteni, hátha csak tévedés, de úgy tűnik nem. Te is ezen a napon születtél. Ugyan abban a hónapban. Ma már nem tűnik olyan veszélyesnek ez,…

Nem szerződtünk (még)

2011.02.25. 17:45 | Zef | 2 komment

Úgy tűnik, hogy az eladónak nem tetszett egy mondat a szerződésben, visszakerült módosítani ügyvédhez, hétfőn emilben küldi, azok átnézetik a saját ügyvédjükkel, ha jó, akkor aláírják, aztán aláírjuk mi is. Aztán munkáltatói és banki hitel.

2011. február 25. -Géza napja

2011.02.25. 06:56 | Zef | Szólj hozzá!

Ez a nap is úgy kezdődött, mint minden hétvégi nap. Leszámítva, hogy ma még csak péntek van. Kedves szabadnapot vett ki, délelőtt bankba megyünk, délben az ügyvédhez, jönnek az eladók is. Bankban még egyszer letisztázzuk, hogy is néz ki majd a hitel dolog. Ügyvédnél pedig…

Érzés világ

2011.02.24. 06:59 | Zef | Szólj hozzá!

Úgy, ahogy. De valami hiányzik. Nem tudom mi az. Nem vagyok benne biztos, hogy mi az. Nekem most keresnem kell egy olyan embert, akitől megtanulhatom, amit tudnom kell, hogy azt tehessem, amit tennem kell.Azért kell megismernem magamat, hogy másokat megismerjek, vagy azért kell másokat…

Rohamléptekkel

2011.02.23. 10:59 | Zef | Szólj hozzá!

Múlt héten még azon keseregtünk, hogy semmi nincs kilátásban. Pénteken kaptam egy telefonszámot, felhívtam. Vasárnap elmentünk megnézni, tetszett. Visszahívtak, szimpatikusak vagyunk, eladnák. Tegnap megint ott jártunk, még mindig tetszett. beszéltünk az ügyvéddel, ő sem mondta,…

Mese a legszebb szívről

2011.02.23. 10:45 | Zef | Szólj hozzá!

Találtam, továbbadom!Egy napon, egy fiatal megállt egy nagyváros központjában és mondogatni kezdte a járókelőknek, hogy neki van a legszebb szíve a világon. Nemsokára nagy tömeg gyülekezett körülötte és mindenki az ő csodálatos szívét bámulta. Semmi hibája nem volt az ő…

Reflux reflexiók

2011.02.23. 08:23 | Zef | Szólj hozzá!

Egy hete, vagy valahogy így kezdődött, hogy folyton ég a torkom, fáj a nyelés és néha olyan, mintha egy vékony gyűrűt húznának fel-le a nyelőcsövemen végig. Előbb azt gondoltam, hogy megégettem a forró teával, de attól nem érezném úgy, hogy folyton büfögnöm kell. És…

Terve van az Istennek

2011.02.23. 07:45 | Zef | Szólj hozzá!

Tudom, hogy nincsen lét, ami hiábavaló volna. Tudom, hogy nincs élet, ami felesleges volna. Az Isten céljait meglátni nem feladatunk és útját sem kell ismernünk, csak bíznunk kell benne. A jelekben kell bíznunk, amiket küld szűnni nem akaró bölcsességgel. Én nem vagyok jó…

Kisvilági nagylét

2011.02.23. 06:28 | Zef | Szólj hozzá!

Úgy tűnik, vidékiek leszünk. Nem nagyon, de épp eléggé. Internetünk nem lesz, egy ideig biztosan. Felkészültünk mi erre? Pontosabban én felkészültem? Feszült vagyok, tele bizonytalanságokkal és kérdésekkel és nem látom tisztán a jövőt. Szerelemben élni volna jó. Olyan…

Sapere aude!

2011.02.22. 07:31 | Zef | Szólj hozzá!

Annyi mindent gondolunk a boldogságról. Akár kimondjuk, akár nem, a boldogságot keressük. A mindennapi élet is erről szól, boldogság -boldogulás, mind ezt keressük. Közben vagy bejárjuk azt az utat amit a sors kijelölt, vagy nem. Boldogság az lehet, ha megtaláljuk magunkat ezen az…

Lakni kell

2011.02.21. 08:43 | Zef | 1 komment

Veszélyesen fogy az idő, de még nincs kézzelfogható eredménye a keresgélésnek. Tegnap megnéztünk egyet. tetszik, de még vannak kérdéses dolgok. Nem tudom, hogy sikerül e dűlőre jutni, remélem igen. Nem akarom magam beleélni.Viszont ezt tegnap észrevettük, hogy az előző,…