Az Élet Kövei

Teleírt lapokból áll az életünk. utóbb majd néhány elkopott papír kihull, a többit meg csendben elfelejtjük.

Beszolda

Széljegyzetek

dögcédulák

adjátok vissza a hegyeimet (1) agylövés (3) agymenés (52) agymosás (3) ajándék (40) ajándékötlet (1) ajánló (1) ajovoemlekei (7) álhír (1) alkotmányozási láz (2) álláskeresés (10) álmodik a nyomor (1) aloe palánta (1) álom (1) áltudomány (1) andixtól (1) animátor (1) anyaggazdálkodás (1) apa kezdodik (10) apokalipszis (2) aranytojás (1) árhullás (1) auchan (1) autó (2) automatikus tárgyeset (1) a gyűjtögetés lélektana (1) a legkisebb is számít (38) a zen és a kerékpárápolás művészete (1) Balaton (2) bankolda (4) barlanglakás (1) bebútorozunk (1) behatárolás (4) betelepülés (4) bkv (3) blog ajánló (2) blog sablon (1) bogyófogyasztó (1) boldogság (1) borúra derű (1) bösztörpuszta 2012 (1) bringa (3) bringatúra (3) bringázás (1) bringa körút (1) bringa túra (6) budai vár (1) budavári kutakodás (1) buda vetus (1) busz (1) canon (1) céllövészet (1) csak zene (1) család (4) családi emlékezés (1) csináldmagad (2) csináld magad (2) csudavilág (6) cv (1) dalárda (2) dob (1) eger (2) egészség (4) Egri csillagok IC (1) egyszer lent (1) életszövedékek (3) emlékezés (1) empiriokriticizmus (1) ének az esőben (1) evés (1) falafeltáró (1) fegyver szervíz (1) felajánlás (2) feltámadás (1) fenn héjja (1) fényben járni (2) festés (7) fogyatkozás (1) földrengés (1) fotó (7) fotofrusztráció (1) fotogén világ (1) főzőcske (16) főzőcske de okosan (1) fürkészkedés (3) fűtésszezon (1) futurealizmus (74) futurológia (1) füvészkert (1) gamo pr 15 (2) gamo pr 45 (1) ganyézás... (1) gastrologgia (4) gennyes teszkó (1) gödöllői lovas majális 2013 (1) gondolatok (126) gondolatok a küldetésről (4) gondolatok életrő és halálról (4) google wave (1) gunner se (1) gyerekműsor (1) halhatatlanság (2) hány inger? (2) hapidrum (1) hármashalom (1) háziorvos (3) házi barkács (1) ha én egyszer (2) hellókarácsony (2) helyi pénz (1) heti főzős (1) hirlevél (2) (2) hónapolás (1) hunság (1) húsragasztó enzim (1) IC/gyorsvonat (1) identitás (6) időkiesés (1) idő utazás (5) így kaptam így adom tovább (1) ikarusz lőtér (1) IKEA (1) írás (3) iszap pakolás (1) it terror (2) játék (2) jog (2) jól lakunk (2) jövendölés (1) jövő (1) jövőfürkészés (6) káin és ábel (1) kaland (1) kaptárkő (1) kelengyeparty (1) kell egy kis energia (16) kemence (1) képeladás (3) képregény (1) képtelenség (2) kereskedelmi percek (5) késelő (1) készletnyilvántartás (1) készülődés (1) kész átverés (6) kétarc (1) kétünnepközt (1) kirándulás (4) kísérleti stádium (2) kisfilm (1) kiskert (3) kitekintés (1) kitelepülés (3) klikkaképre! (1) KÖKI terminál (1) kolbász és pálinka (1) kölcsönvett gondolat (5) konyhapárt (4) kormorán (1) korona (1) kőszeg (4) közösség fül (6) kritikus tömeg (1) kultúra (12) LA (1) lánclevél (1) letelepülés (5) lomok (2) lopott gondolat (11) lottó láz (1) lovagvilág (2) mag (1) magyar címer (1) május 1 (1) mák (1) március15 (1) Margit sziget (1) mátyásföld (1) máv (1) MÁV (1) máv nosztalgia (2) ma mulatunk (1) mese (15) mesélő (4) mese habbal (2) mezőgazdasági múzeum (1) micsoda szilveszter (3) mikulás (2) mindennapok (27) mítosz (7) mogy 2012 (1) motor (1) múltidéző (9) munkakeresés (11) muzsika (1) muzsikálódás (1) nagyvilág (3) nagy utazás (1) napfényfürdő (1) napi (1) napi apró (1) naplás tó (1) nemzeti dohánybolt (1) nemzeti ünnep (1) nem csak az agyam megy (3) nem mindennapi (98) nem vicc (2) névtelenség (1) no comment (3) nyaralás (2) nyaral a család (2) nyavaják (32) nyeldeklő (1) nyelv tan (1) nyitvatartás (1) oltás (2) önfenntartás (1) ópusztaszert (1) óraállító (1) ősmagyarság (2) összegyűjtött receptjeim (23) otthon édes otthon (3) palya bea (1) papírsárkány (1) pécs (4) pelenkatorta (1) pestimese (2) piac (2) pisztoly (1) pletyka (1) politika (5) programajánló (4) pünkösdölés (1) rabszolga sors (3) rájövés (1) rakodás (1) remeteszurdok (1) ruzsa magdi (1) sárkányeregetés (1) sólyom (1) soping (7) spam (3) spamédia (2) spamologia (1) szabadság (4) szabad vasárnapot (1) szaloncukor (1) szandál lista (1) szappangyár (2) szarok a szomszédra (1) szar az egész (2) szedett vedett (2) székely (1) személyiségteszt (2) szemen szedett igazság (24) szentivánéj (1) szent korona (11) szerintem (5) szervezkedés (1) színház (3) szobanövény (2) szombathely (1) szösszenet (3) sztrájk (1) szupervályog (1) takonyirtó kúra (1) takonykór (1) találkozó (1) táppénz (1) társasjáték (1) tavaszbarangolás (1) tekerés (1) tél (1) telefon (1) tele a tököm (2) téridőboncolás (2) természet (42) természetfeletti (13) TESCO gazdaságos (1) tesco titok (1) tojásár (1) történelmi agymenés (8) transzglutamináz (1) trombin (1) tyűha (32) tyúkketrec (1) új kép (5) undi (1) ünnep (49) ünnepi zabálós (1) ünnepség (1) utazás (3) útleírás (2) üzenet (2) vác (2) vácrátót (3) vadászat (1) választás (1) vásárlási láz (5) vers (1) verseim (1) vers mindegy kinek (3) veterán (1) vidd el ingyen (3) víg (2) vonat (3) vörösiszap (1) vörös oroszlán(y) (1) zagyválás (1) Címkefelhő

Link egy világ ez

Lesétáltunk

2010.11.07. 19:26 | Zef | Szólj hozzá!

A szokásos Normafa - Budakeszi közti sétaúton mászkáltunk egy kicsit. Rengetegen voltak. Gondolom más is úgy volt vele, hogy ki kell használni minden ilyen ajándék percet novemberben. Bár nem volt olyan szép az idő, mint tegnap, mégis tele volt az erdő kirándulókkal, sétáló…

A közösségi oldalak rejtelmei

2010.11.07. 07:23 | Zef | Szólj hozzá!

Feladó: adijalove (Az eredeti üzenet) Szia Kedves, Hogy van ma remélem, hogy minden dolog rendben van veled, mert én nagy öröm, hogy Önt abban, kommunikáció, kérjük kívánok majd a vágy velem, hogy mi is megismerjük egymást, a jobb és mi történik future.i nagyon boldog lesz, ha…

Címkék: lánclevél

Jártunk jurtában

2010.11.06. 15:34 | Zef | Szólj hozzá!

Múzeumlátogatás megvolt. Tüzetesebben kellett volna megnéznem az oldalt, ahol hirdették az eseményt, ugyanis elvileg előzetes regisztráció kellett volna. Na hát az elmaradt, viszont így is bejutottunk. Azt láttam, hogy most van az orchidea kiállítás is, viszont azt nem tudtam, hogy…

Címkék: napi apró

Holnapi programunk

2010.11.05. 19:55 | Zef | Szólj hozzá!

Titkosírás rovásírással 2010. november 6., 10.30 - Mezőgazdasági múzeumA program megismertet a honfoglaló magyarok ősi szálláshelyével, a kazah nemezsátorral és beosztásával, a női és férfi oldal használati tárgyaival, öltözékükkel és jelképeivel, az ősmagyarok…

Címkék: programajánló mezőgazdasági múzeum ősmagyarság

Amikor keresem az utat

2010.11.05. 16:25 | Zef | Szólj hozzá!

... persze ez a kép még közel nem kész, de az alap megvan. Még nem tudom, hová fejlődik majd...

Munkakeresés

2010.11.05. 11:16 | Zef | Szólj hozzá!

Az van, hogy amióta ennél a cégnél dolgozom... nem, ezt felesleges többet fejtegetni. Gondolom rajtam kívül senkit nem érdekel, hogy mi a nyomorom. Én meg magamnak hiába mondogatom, attól sok nem változik.Szóval az van, hogy azóta is folyamatosan munkát keresek. Ez a kereskedelem…

Címkék: munkakeresés behatárolás

ide is

2010.11.05. 09:34 | Zef | Szólj hozzá!

Címkék: új kép

Voltunk Bank-ben

2010.11.04. 16:23 | Zef | 6 komment

Bementünk a Benk-ba és jól körbekérdezősködtünk.Úgy tűnik, hogy a lakáshitel nem teljesen elképzelhetetlen. Lassan aktuálissá válik a vásárlás. Úgy gondoltuk, hogy anyagi helyzetünket felmérendő, előbb a bankoknál érdeklődünk, konkrétan lakást majd csak eztán fogunk…

Címkék: bankolda

Élet-képek

2010.11.04. 08:10 | Zef | Szólj hozzá!

Nemrég egy nagyon kedves ismerős osztotta meg velem fotóit, tegnap pedig még egy. Mindkettőjük képei nagyon tetszenek. Utóbbi kedves ismerőstől le is nyúltam egy fotót. Párdonémoá...

időkibővítő

2010.11.03. 21:54 | Zef | Szólj hozzá!

Kihasználtam az alkalmat, hogy egyedül voltam otthon délután. festegettem egy picit. Volt az a három vászon, ami ott pihen már egy ideje a szekrényen. Korábban összeillő hármasnak képzeltem el, de nem úgy lesz. Az elsővel azt hiszem, hogy elkészültem. és már a második vászonra…

Címkék: képtelenség

kálbászu

2010.11.03. 08:40 | Zef | Szólj hozzá!

Még a budavári kolbász és pálinka fesztiválon akadtunk egy csabai húsárú készítőre, akitől most össznépi rendelést várunk. vagyis leadtuk az ismerősök, kollégák igényét is. Úgy tűnik, hogy még a héten meg is kapjuk a csomagot. Az még nem dőlt el, hogy futár, vagy posta,…

Pánik a temetőben

2010.11.02. 17:57 | Zef | 1 komment

Minap minden kereskedelmi hírforrás ezt a hangzatos címet harsogta. Ha már más nem történt Mindenszentek estéjén, legalább egy kis ijesztgetős legyen. Nyíregyháza ütős bulvárcímű ijesztgetős története mellesleg egy kacsa. A temető négy kijáratából három nyitva volt végig,…

haza vagyunk

2010.11.02. 12:13 | Zef | Szólj hozzá!

Kis segítséggel meglehetősen hamar hazaértünk Egerből. Persze autóval könnyű! Ez meg egy kis mutató, a kaptárkövekről: